Call-центр ☏ (044) 392-01-94

ПРИЙОМ ДОКУМЕНТІВ

ПН: 09:00-18:00 БЕЗ ПЕРЕРВИ НА ОБІД
ВТ:09:00-18:00 БЕЗ ПЕРЕРВИ НА ОБІД
СР:09:00-18:00 БЕЗ ПЕРЕРВИ НА ОБІД
ЧТ:09:00-18:00 БЕЗ ПЕРЕРВИ НА ОБІД
ПТ:09:00-18:00 БЕЗ ПЕРЕРВИ НА ОБІД
СБ:10:00-16:45 БЕЗ ПЕРЕРВИ НА ОБІД
НД:Вихідний

ВИДАЧА ДОКУМЕНТІВ

ПН: 09:00-18:00 БЕЗ ПЕРЕРВИ НА ОБІД
ВТ:09:00-18:00 БЕЗ ПЕРЕРВИ НА ОБІД
СР:09:00-18:00 БЕЗ ПЕРЕРВИ НА ОБІД
ЧТ:09:00-18:00 БЕЗ ПЕРЕРВИ НА ОБІД
ПТ:09:00-16:45 БЕЗ ПЕРЕРВИ НА ОБІД
СБ:09:00-16:45 БЕЗ ПЕРЕРВИ НА ОБІД
НД:Вихідний

Шановні відвідувачі!

    Просимо звернути увагу, що реєстрація в електронній черзі у центрах «Паспортний сервіс» здійснюється лише у разі особистої присутності заявника і наявності повного пакету документів, необхідних для оформлення паспорта, та після перевірки цих документів працівниками центру.

Ознайомитись з переліком документів можна в розділі:

Державне підприємство «Документ» засновано на державній власності і входить до сфери управління Державної міграційної служби України

ДП «Документ» утворено 11 серпня 2003 року з підпорядкуванням Міністерству внутрішніх справ України, а згодом розпорядженням Кабінету Міністрів України від 15 червня 2011 року № 538-р передано до сфери управління Державної міграційної служби України (ДМС).

Структура ДП «Документ» складається з головного офісу та його регіональних

підрозділів. Чисельність працівників становить понад 700 осіб, з яких до 60 відсотків - фахівці віком до 28 років.

Виконання важливих завдань, які мають державне значення:

згідно Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» та розпорядження Кабінету Міністрів України від 7 грудня 2016 року № 931-р «Про визначення адміністратора Єдиного державного демографічного реєстру» забезпечуються функції адміністратора Єдиного державного демографічного реєстру, у тому числі здійснення заходів з інформаційного, технічного і програмно-технологічного забезпечення функціонування цієї електронної інформаційно-телекомунікаційної системи;

згідно Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, спрямованих на лібералізацію Європейським Союзом візового режиму для України» поряд з територіальними органами і підрозділами ДМС та центрами надання адміністративних послуг забезпечується прийом заяв- анкет на оформлення паспортів громадян України з безконтактним електронним носієм та видачі цих документів.

Організація роботи по обслуговуванню за європейськими стандартами суб’єктів звернення:

підтримка та розширення мережі центрів обслуговування громадян «Паспортний сервіс» із використанням сучасних інформаційних систем, електронною чергою, відеоспостереженням, платіжними та банківськими терміналами, що виключає отримання від суб’єктів звернення готівки, облаштування приміщень сучасними меблями та безкоштовним Wi-Fi, надання комплексних сервісних послуг, у тому числі підготовка пакету необхідних документів, надання можливості в одному місці проставлення апостилю, оформлення страхового продукту, отримання довідки про наявність чи відсутність судимості, використання офіційного перекладу інше;

запровадження нових сервісів, у тому числі застосування мобільних комплексів для задоволення потреб щодо отримання послуг за місцем проживання/перебування, включаючи осіб з фізичними вадами та обмежених у пересуванні.

Секторальна діяльність:

розробка програмних продуктів та оновлення програмного забезпечення підсистем Єдиної інформаційно-аналітичної системи управління міграційними процесами;

на замовлення ДМС України розробка, упровадження, тиражування, реалізація стандартного та індивідуального програмного забезпечення.

участь у реалізації заходів по переводу паперових обліків міграційної служби в електронний формат;

відповідно до статті 4 Закону України « Про захист персональних даних» забезпечення електронної обробки персональних даних суб’єктів звернення;

© 2017 ДП "Документ"

Політика конфіденційності